duminică, 26 septembrie 2010

Adio.

mi e frica.mi e foarte frica.e intuneric,liniste,nu stiu unde sunt.
respir greu si simt atacul de panica cum isi face loc in mine.
am atat de putin timp.atat de putin.si nici macar nu stiu ce sa fac cu el.
in frica mea irationala de a nu l irosi,exact asta fac:il irosesc,prosteste si in mod absolut voluntar.
e ultima postare pe acest blog.
nu respira,nu plange,nu l lasa sa te vada suferind.distruge l,fa l sa sufere,minte l,fa l sa creada ca nu iti pasa.
puteti sa va duceti toti in pwla mea,cei care promiteti si apoi va doare n cur,cei care va asteptati ca dupa o luna de "instrainat" sa fiu la fel k inainte,cei care mereu ati ales pe altcineva in locul meu,desi mereu v am ales pe voi,cei care va considerati prieteni,dar nu sunteti decat imagini in oglinda a propriei ipocrizii,cei pe care ii dispretuiesc.
marti plec si las tot in urma.

Niciun comentariu: