sâmbătă, 27 august 2011

Un nou inceput


Badu, dupa umila si, zic eu, aberanta parere a unora este o tarfa.
Ea l-a omorat pe Rzvn.
WTF?????


O sa imi folosesc aici predilectia pentru obscenitati si ostilitatea care radiaza din mine pentru a posta o parte din gandurile mele.
1.Ma doare fix in c*r de tine si de parerea ma-tii. Esti un idiot notoriu.
2.Ma doare fix in c*r de faptul ca "ma iubesti". Iubesti o fantasma,nu te poti astepta ca dupa tot ce ai facut sa "trecem amandoi peste asta". Treci tu daca poti. Eu nu pot,nu vreau, nu stiu.
3.Totul s -a terminat cand m-ai lovit. Asta nu o accept de la nimeni si mai ales nu de la tine.
4.Nu am nevoie de tine.Ma descurc singura.
5.Ma doare la sapte metrii de pwla sculata de ce o sa spui tu in "pl" sau in "mz".Din octombrie plec asa ca... Mu*e ma!
6.Ai spus ca ai fost cu alta 5 luni.Acuma n-ai mai fost...Mars ma!
7.Nu m-ai crezut niciodata cand ti-am spus ca nu ma satisfaci.Ei bine,NU MA SATISFACI!!!!! Deloc.Cand te dezbracai imi venea sa imi iau campii.
8.Nu stii sa saruti.Chestia aia pe care o faci tu (deschizi gura si lasi bale peste tot) nu e sarut. E scarbos.
9.Ma pis pe prietenii tai. Din moment ce ei ma vorbesc pe mine de rau si tu continui sa stai cu ei...Ma pis si pe ochii tai.
10.M-am culcat doar cu tine.Asta ma face o tarfa?
Astea fiind spuse,sper ca o sa mori singur,uitat de toti, langa o femeie superficiala care te-a inselat in toate modurile posibile si careia nu-i pasa de tine.
Badu este bine momentan,nu a plans decat de 2 ori in 10 zile,nu s-a taiat decat o data si spera ca o sa aiba alt noroc cu baietii.

Niciun comentariu: