duminică, 11 mai 2008

plecare







"-Buna!Alexandra unde e?



-A plecat!



-Poftim?Unde?



-A zis ceva ca se duce la tara...



-S-a intamplat ceva?



-Nu,de ce?



-Ai vorbit cu ai ei?



-Nu,daca vorbesc,o sa creada ca ne-am certat si nu vreau sa isi faca griji!



-Dar ar trebui sa isi faca!De cand a plecat?



-De joi,cred..Da,de joi!



-Azi e duminica!Ai mai vorbit cu ea de atunci?



-Nu...dar e bine acolo unde e!



-De unde stii?



-Noi doi avem o legatura!Simt asta!



-Daca spui tu...Dar tot cred ca ar trebui sa incerci sa vorbesti cu ea!

-De ce?Ea e bine unde e...

-Tot spui asta!unde e?

-Nu stiu..."

...................

Am plecat intr-o joi de dimineata, mi-am cumparat cafea de la magazinul din gara,am fumat 2 tigari si am plecat...Nici macar nu stiam incotro se indreapta trenul in care m-am urcat..si nici nu imi pasa.Tot ce conta era sa plec.Sa fiu libera.Sa nu iubesc.Sa nu fiu iubita.Doar sa fiu.Singura. Unica.Excentrica...nu..doar nebuna.Sa fiu eu.

...................

"In aceasta dimineata corpul unei adolescente a fost gasit intr-un compartiment din acceleratul ce se indrepta spre Busteni.Se pare ca a fost un accident,dar nu vom sti nimic sigur pana cand medicii legisti vor efectua autopsia.Politia cauta inca rudele adolescentei.

Pentru detalii va rugam sunat la numarul de pe ecran."

Niciun comentariu: